niedziela, 12 maja 2013

#17 To już miesiąc ! Tego posta trzeba przeczytać obowiązkowo :D

Dzisiaj przypada miesiąc odkąd zacząłem prowadzić tego bloga i z tej okazji postanowiłem napisać tego posta. Bardzo fajnie, że wchodzicie, czytacie, zadajecie pytania i oby tak dalej !. Mam nadzieję, że czytelników będzie regularnie przybywać i blog stanie się bardziej popularny

Staram się pisać dosyć często ale jak się pewnie domyślacie nie za wiele wolnego czasu tutaj mam dlatego jest jak jest, ale w zamian za to staram się podać najbardziej zbliżone i konkretne informacje, które każdemu się przydadzą.

Mam zamiar zrobić z tego bloga taką małą skarbnicę wiedzy na temat Kanady ale potrzebna mi jest między innymi Wasza pomoc. Moja lista tematów jakie chciałbym opisać powoli zaczyna robić się coraz mniejsza (puki co jeszcze mam ładnych kilka tematów do poruszenia) ale za kilka, kilkanaście postów może być różnie dlatego czekam na Wasze sugestie i pytania. Piszcie w komentarzach lub na mój adres e-mailowy o czym byście chcieli poczytać i jakie macie pytania. Jeżeli gdziekolwiek widzicie błędy lub też myślicie, że coś warto dodać do moich postów jestem otwarty na tego typu sugestie bo to wyjdzie tylko na dobre czytelnikom, będą wiedzieć więcej !

Chciałbym Was też prosić, abyście w miarę możliwości podawali linka osobom zainteresowanym i jeżeli to możliwe udostępniali przez google+ oraz facebooka (https://www.facebook.com/EmigracjadoKanadybyKenedien6194?ref=ts&fref=ts), like-i też mile widziane :)

Jezeli chcialbys/chcialabys miec dostep do lokalnych ogloszen z Kanady oraz poznac fajnych ludzi ktorzy juz tutaj sa to zapraszam do naszej grupy na facebooku : 
https://www.facebook.com/groups/2056644974609211/?ref=bookmarks

Pozdrawiam Wszystkich !

Artur

Najwiekszy Portal Polakow w Kanadzie: www.polacy.ca

4 komentarze:

  1. Gratuluję wytrwania pierwszego miesiąca i życzę powodzenia dalej. ;)

    Co do tematów - mógłbyś opisać takie rzeczy jak styl życia w Kanadzie. Jak różni się od polskiego, czy na ulicach jest bezpieczniej niż w polskich miastach, ilu macie bezdomnych, czy słabe zaludnienie kraju jest bardzo odczuwalne. Turystyka - Kanada jest rozwinięta przede wszystkim pod względem turystycznym, ma bardzo zaawansowaną infrastrukturę sportową. To tam odbyły się ostatnie zimowe IO, a dokładniej w Vancouver. Możesz także opisać kraje, które podlegają Koronie Brytyjskiej (Anglia, Australia, Kanada itd.) i jakie są przywileje w tych krajach dla posiadacza kanadyjskiego obywatelstwa (nieograniczona praca w tych krajach, możliwość wjazdu bez wiz na teren UE) itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i przede wszystkim czy w sklepach można spotkać polskie produkty (przede wszystkim polskie piwo :P), jak się trzyma Polonia w Kanadzie i czy jest w ogóle zauważalna. Czy jest wstęp do wojska kanadyjskiego dla osób bez lub zaraz po uzyskaniu obywatelstwa, ceny elektroniki na tle polskich...

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz o wszystkim co zwiazane z Kanada, rzeczy ktore tobie moga wydawac sie blache dla nas sa ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog :) Tylko fajnie jakbyś coś napisał o cenach mieszkan i na jak długo chcą wynajmować, bo np w NY nie wynajmuja na miesiac czy dwa tylko odrazu na rok. Podobnie jest w Seattle gdzie mieszkałam jakiś czas i zdążyłam się tam conieco dowiedzieć. Kolejnym fajnym tematem byłyby informacje dotyczące cen żywności przecen albo np. informacji o tym czy jest w kanadzie cos takiego jak wystawka niepotrzebnych rzeczy. Na czymś takim można nieźle przyoszczędzić a w stanach jest to b. popularne podobnie jak w niemczech.

    OdpowiedzUsuń