sobota, 13 kwietnia 2013

#1 Pierwszy, pamiętny wpis

Witam.

Jest dokładnie 4 minuty po 12 w nocy, dnia 14-tego kwietnia. Zaczynam swoją przygodę z prowadzeniem bloga. Z góry przepraszam za ewentualne błędy, których na pewno trochę się pojawi (z dyktand przeważnie miałem jedynki ). Myślę, ze kwestie ortografii i interpunkcji da się "przeboleć" bo jakby treść i konkretne informacje, które chce Wam przekazać są najważniejsze.


Mam cichą nadzieje, że będzie coraz więcej odwiedzających bloga i że komuś moja praca pomoże (w jakikolwiek sposób).

Tematami, którymi na samym początku będę chciał się zająć to ogólne kwestie dotyczące życia, pracy, spraw urzędowych, kosztów utrzymania i pewnie jeszcze wiele wiele innych spraw, które akurat teraz mi nie przyszły do głowy, a o których warto napisać.

Powoli kończę mojego pierwszego posta, muszę "obczaić" jak to działa i jak się to obsługuje bo nigdy nie prowadziłem żadnego bloga. Czekam na pierwszego czytelnika i jak najwięcej kolejnych, zapraszam do czytania oraz dawania komentarzy, sugestii o czym warto napisać, co Was interesuje.

Fajnie by było jakbyście w miarę możliwości udostępniali bloga w google+ i na facebooku : 
https://www.facebook.com/EmigracjadoKanadybyKenedien6194?ref=ts&fref=ts
Like-i oraz bezpośredni linki do osób zainteresowanych również bardzo mile widziane.

Jezeli chcialbys/chcialabys miec dostep do lokalnych ogloszen z Kanady oraz poznac fajnych ludzi ktorzy juz tutaj sa to zapraszam do naszej grupy na facebooku : 
https://www.facebook.com/groups/2056644974609211/?ref=bookmarks

Najwiekszy Portal Polakow w Kanadzie: www.polacy.ca

1 komentarz: